Máme otevřeno, nosíme roušky a pravidelně dezinfikujeme. U některých poboček došlo ke změně otevírací doby, podívejte se ZDE.

Brýlové čočky Home&Office – řešení pro vaši práci i zábavu v interiéru

Ikonická japonská značka NIKON, specialista na špičková dioptrická skla, nabízí speciální dioptrické čočky Home&Office pro práci i zábavu v interiéru.

Ve věkové kategorii 35+ rychle přibývá těch, kteří zaznamenávají první problémy se zrakem způsobené častým používáním elektroniky, bez které se prostě neobejdeme. Pracujeme na monitorech, tabletech a ani ve volném čase nedopřejeme očím odpočinek a znovu je namáháme aplikacemi na displejích telefonů a tabletů.

Značka NIKON vytvořila speciální brýlové čočky s příznačným názvem Home&Office. Ty prokazatelně snižují celkovou únavu denně namáhaných očí a pomáhají tak udržovat pracovní koncentraci. Pokud trávíte s elektronikou více než tři hodiny denně, jsou pro vás vhodné právě tyto čočky.

Proč si vybrat brýlové čočky Home&Office?

Tento typ čoček je vyráběn digitální technologií, která zaručí precizní zpracování čočky, takže uživatel vidí nejen „na blízko“ tedy důležité detaily, ale také na tzv. „střední vzdálenost“ tedy kontakt s kolegy či s rodinou. Brýlové čočky Home&Office oceníte nejen v kancelářích, ale také malých skladech, prodejnách nebo při domácí zábavě a koníčcích.

Home&Office brýlové čočky jsou ideální k používání v interiéru.

Zařadíte se mezi uživatele brýlových čočkek Home&Office?

Odpovězte si na otázku:

Je vám více než 35 let?

Nosíte brýle při práci na PC, ale musíte si je sundávat, když se potřebujete obrátit na kolegy?

Nebaví vás stále si sundávat brýle, když se věnujete domácím koníčkům a při tom vás osloví někdo z rodiny?

Máte rádi precizní věci, i když jsou malinko dražší?

Pokud jste odpověděli ano, alespoň na dvě z otázek, pak jste kandidátem na špičkové čočky Home&Office.

 

Prvním krokem je vyšetření vašeho zraku našimi očními specialisty na pobočce FOKUS, vyberte si tu, která vám nejlépe vyhovuje a objednejte se ONLINE.

 

Objednat vyšetření zraku

Odebírejte naše novinky

Dále by vás mohlo zajímat

Zrakopedie

Antireflexní úprava SEECOAT Plus UV

Značka Nikon uvedla již v roce 1983 na trh první kompaktní antireflexní úpravu na brýlová skla a stala se tak světovým lídrem ve vývoji antireflexních…

Zrakopedie

8. října 2020 – Světový den zraku

Věděli jste, že Facebook je modrý, protože jeho zakladatel Mark Zuckerberg trpí barvoslepostí? Jedinou barvou, u které vidí celé spektrum odstínů, je právě modrá. Zajímavým…