Jak reklamovat zboží?

Reklamovat zboží byste měli hned jak zjistíte možnou vadu, a to buď v optice, kde jste zboží zakoupili nebo v jakékoliv jiné optice FOKUS. Seznam prodejen je uveden na internetových stránkách prodávajícího www.fokusoptik.cz.

Pokud zboží reklamujete, nemusíte ho vracet v původním obalu. V případě, že bude vaše reklamace oprávněná, budou vám uhrazeny náklady na dopravu zboží.

Následně vám prodávající vystaví písemné potvrzení o reklamaci zboží, pokud reklamujete zboží na optice. Jakmile bude vaše reklamace posouzena, budete neprodleně informováni o možných řešeních vaší reklamace, případně obdržíte písemné zamítnutí reklamace.

Reklamace musí být vyřízena do 30 dnů, po vzájemné dohodě lze tuto lhůtu prodloužit. Pokud není stanovená lhůta dodržena, můžete od smlouvy odstoupit.

Zboží byste si měli vyzvednout nejpozději do 30 dnů od oznámení, že je toto pro vás připraveno, popřípadě se dohodnout, jak vám bude zboží zasláno. Pokud zvolíte osobní odběr a ten se neuskuteční do šesti měsíců od informace o vyřízení reklamace, bude toto zboží prodáno a výtěžek tohoto prodeje vám bude uhrazen po odečtení skladného a nákladů spojených s prodejem.

Celé znění reklamačních podmínek je k nahlédnutí na všech optikách FOKUS (podmínky pro zboží zakoupené v kamenné prodejně) a na webu www.fokusoptik.cz (podmínky pro zboží zakoupené na našem e-shopu).

 

close

Wishlist