Ray-Ban

Ikonické a vždy trendy

Značka Ray-Ban sama sebe definuje jako ,,klasickou a cool”, což ji skvěle vystihuje. Jen málokdo ji nezná. První model jejich brýlí spatřil světlo světa už v roce 1937. Nosili je američtí vojáci. Po válce se pak rychle staly součástí americké populární kultury – lidé je mohli vidět na svých oblíbených umělcích, např. na Jamesu Deanovi či Audrey Hepburn. Modely Ray-Ban později nosil také Michael Jackson a Robert De Niro. Jejich brýle nikdy nepřestaly být součástí aktuálních trendů. Ray-Ban se celou dobu se prezentuje jako brand, ve kterém chce být každý viděn. Nosí je mladí i staří, hodí se na běžné nošení, k módním outfitům, stejně jako ke sportu a k akčním aktivitám. Hledáte-li brýle, které se stanou vašimi nepostradatelnými parťáky pro jakkoliv akční situaci, mezi modely Ray-Ban si vyberete. 

Mohlo by vás zajímat

FOKUS optik pomáhá zpomalit progresi dětské krátkozrakosti
FOKUS optik pomáhá zpomalit progresi dětské krátkozrakosti

Krátkozrakost je nejčastější oční vadou zatěžující dospělé, ale čím dál dříve postihuje i děti. Předpokládá se, že...

Číst dál
Správná výbava pro vaše brýle je vhodně zvolené pouzdro na brýle
Správná výbava pro vaše brýle je vhodně zvolené pouzdro na brýle

Pouzdro na brýle slouží jako nepostradatelná součást dioptrických nebo slunečních brýlí k jejich bezpečnému uložení....

Číst dál
Hlavním významem oční čočky v oku je její schopnost akomodace, neboli zaostření na různě vzdálené předměty
Hlavním významem oční čočky v oku je její schopnost akomodace, neboli zaostření na různě vzdálené předměty

Oční čočka je v oku součástí optického systému, kde hlavní roli zaujímá rohovka s optickou mohutností cca 43...

Číst dál
close

Wishlist