Přespávání v čočkách zvyšuje riziko vzniku infekce rohovky a vznik keratitidy až 6,5x.
Ray-Ban
Ikonické a vždy trendy
Značka Ray-Ban sama sebe definuje jako ,,klasickou a cool”, což ji skvěle vystihuje. Jen málokdo ji nezná. První model jejich brýlí spatřil světlo světa už v roce 1937. Nosili je američtí vojáci. Po válce se pak rychle staly součástí americké populární kultury – lidé je mohli vidět na svých oblíbených umělcích, např. na Jamesu Deanovi či Audrey Hepburn. Modely Ray-Ban později nosil také Michael Jackson a Robert De Niro. Jejich brýle nikdy nepřestaly být součástí aktuálních trendů. Ray-Ban se celou dobu se prezentuje jako brand, ve kterém chce být každý viděn. Nosí je mladí i staří, hodí se na běžné nošení, k módním outfitům, stejně jako ke sportu a k akčním aktivitám. Hledáte-li brýle, které se stanou vašimi nepostradatelnými parťáky pro jakkoliv akční situaci, mezi modely Ray-Ban si vyberete.

Mohlo by vás zajímat

Zacházíte s Vašimi brýlemi správně? Víte, co je pro ně vhodné a čemu se vyvarovat?

Kontaktní čočky Switch Kinetic pomáhají snížit akomodační zátěž a zároveň mírní pocit suchých očí a zachovávají...