Krátkozrakost je nejčastější oční vadou zatěžující dospělé, ale čím dál dříve postihuje i děti. Předpokládá se, že...
Ray-Ban
Ikonické a vždy trendy
Značka Ray-Ban sama sebe definuje jako ,,klasickou a cool”, což ji skvěle vystihuje. Jen málokdo ji nezná. První model jejich brýlí spatřil světlo světa už v roce 1937. Nosili je američtí vojáci. Po válce se pak rychle staly součástí americké populární kultury – lidé je mohli vidět na svých oblíbených umělcích, např. na Jamesu Deanovi či Audrey Hepburn. Modely Ray-Ban později nosil také Michael Jackson a Robert De Niro. Jejich brýle nikdy nepřestaly být součástí aktuálních trendů. Ray-Ban se celou dobu se prezentuje jako brand, ve kterém chce být každý viděn. Nosí je mladí i staří, hodí se na běžné nošení, k módním outfitům, stejně jako ke sportu a k akčním aktivitám. Hledáte-li brýle, které se stanou vašimi nepostradatelnými parťáky pro jakkoliv akční situaci, mezi modely Ray-Ban si vyberete.
![Ray-Ban](/img/m/66-61e5865a2aadf.jpeg)
Mohlo by vás zajímat
![Správná výbava pro vaše brýle je vhodně zvolené pouzdro na brýle Správná výbava pro vaše brýle je vhodně zvolené pouzdro na brýle](https://fokusoptik.cz/img/ybc_blog/post/thumb/puzdro.jpg)
Pouzdro na brýle slouží jako nepostradatelná součást dioptrických nebo slunečních brýlí k jejich bezpečnému uložení....
![Hlavním významem oční čočky v oku je její schopnost akomodace, neboli zaostření na různě vzdálené předměty Hlavním významem oční čočky v oku je její schopnost akomodace, neboli zaostření na různě vzdálené předměty](https://fokusoptik.cz/img/ybc_blog/post/thumb/cocky_small.jpg)
Oční čočka je v oku součástí optického systému, kde hlavní roli zaujímá rohovka s optickou mohutností cca 43...